BIJEENKOMST OUDERS JEUGD MAANDAG 5 MAART!!!!!!!!!
23-2-2012Paterswolde 21 februari 2012
Beste ouder(s)/ verzorger(s) van jeugdleden van Hockeyclub Eelde,
Zoals aangekondigd nodigen we iedereen van harte uit voor een bijeenkomst op maandag 5 maart a.s. om 20:00 uur in het clubhuis van HC Eelde.
Onderwerp van de avond is:
Een brainstorm over de ontwikkelingen van het (jongste) jeugdhockey bij HCE.Dat gaat goed; veel nieuwe leden, mooie trainingsfaciliteiten. Maar zijn ook punten waar we eventuele problemen voor willen zijn.
-
Onze werkwijze: gaat alles op
rolletjes, wat kan beter, zijn er ideeen om zaken anders aan te pakken. En dat
kan gaan over kleding, communicatie met de leden en ouders, maar ook sponsoring
(zie hieronder),enz.
-
Vrijwilligers: HCE is bijna
helemaal afhankelijk van vrijwilligers. Daar zijn er gelukkig heel veel van,
denk aan coaches, kantinediensten, enz. Maar daar zien we ook veranderingen: de
jeugdcommissie zal komend seizoen voor een deel aftreden. Nieuwe leden zijn
nodig. Maar er zijn ook nu al functies die niet worden ingevuld. Bijvoorbeeld
een sponsorcommissie of een materiaalcommissie. Hieronder staat een lijst van taken, functies en klussen die
moeten worden gedaan.
-
Natuurlijk geld. Er is geld
nodig voor allerlei zaken waaronder bijvoorbeeld betaling van trainers. Dat
komt van HCE, maar dat is niet genoeg. We willen daarom kijken of we aanvulling
kunnen krijgen via sponsors.
Agenda op 5 maart (start 20.00 uur, einde 21.30)
-
Opening
-
Informatie over de stand van zaken
-
Discussie over werkwijze en
procedures (als je komt: graag punten van discussie melden)
-
Discussie over sponsoring:
ideeen en mensen
-
Discussie over taken en
functies, hoe kunnen we zaken aanpakken (zie discussie over werkwijze) en wie
kan wat op zich nemen?
-
Wat verder ter tafel
komt/rondvraag
- Sluiting
We hebben intussen al geprobeerd zoveel mogelijk ouders persoonlijk te benaderen, mocht u niet benaderd zijn, beschouw dit dan als uw uitnodiging.
Als je je telefonisch al hebt aangemeld rekenen we
op je komst, heb je dat niet gedaan, dan kun je je in verband met de koffie en
iets lekkers aanmelden bij de secretaris jeugd, Annette de Vos tNC, [email protected]
·
Annette de Vos tNC, secretaris,
(moeder van Jan en Koen JC1)
·
Cecilia van der Leij,
coördinator A en B (moeder van Anne MA1)
·
Joost Broerse, coördinator C en
D (vader van Sophie MB1 en Isa MC1)
·
Rob Schaub, coördinator E en F
(vader van Fabian J6E1 en Anne-Sophie M6E2)
·
Robert Scholte, trainings en
technisch coördinator (vader van Hanne MD2, Bram J6E1, Pim JF2)
·
Aletta Jongman,
wedstrijdsecretariaat (moeder van Lizet MB1)
·
Webmaster.
·
Leden voor materialenbeheer,
zodat keeperspullen voor de jeugd en de trainingsmaterialen.
·
Kleding, 2 keer per jaar
organiseren van de kledingactie.
·
Gastouders
·
Bar bezetting op trainingsdagen
wo en ma
·
Coördinator pers, vaste
contactpersoon voor dorpsklanken.
Reacties
Er zijn nog geen reacties, plaats uw reactie hieronder